CAMPANYA DE NADAL DEL COAATT 2012

Poster-Nadal.-2013

“Un dibuix per al teu Rei!”

El COAATT organitza la campanya de nadal preparant els actes infantils, que com cada any, vol ser punt de trobada del col·lectiu i familiars.

La Fundació Tarragona Unida convoca als fills, filles, nets i netes d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació del Col·legi de Tarragona.

Seguirem enguany la modalitat 1 dibuix x 1 regal, que entregaran els Reis Mags, el dia 6 de Gener de 2013 a 2/4 d’1 del migdia al COAATT, a cada nen personalment.

El 2013 es celebrarà l’any internacional de la Cooperació en l’esfera de l’Aigua, amb l’objecte de sensibilitzar a la població en general sobre les oportunitats per l’enfortiment de la cooperació i els reptes que representa la gestió de l’aigua, aquest be tant preuat, davant les demandes d’accés, repartiment i subministre d’aquest recurs.

Si bé la UNESCO, a la seva manera, defensa la diplomàcia en matèria de recursos hídrics, des de la Fundació Tarragona Unida, a través d’una nova edició del Recull de dibuix de Reis, proposem i confiem en que puguin ser els nens, que vulguin participar, els qui mostrin, amb la seva “diplomàcia” infantil i de manera gràfica, la visió del que representa per a ells l’aigua en les seves vides o el que pot representar per la població en general.

Un dibuix per al teu Rei!

Tema:

“L’aigua, font de vida”

Festa del Dia de Reis: El matí del 6 de gener, els Reis Mags reben tots els nens i nenes del col·legi, i visiten la Fundació “La Muntanyeta” (Associació Prov. de Paràl·lisi Cerebral)

Bases Dibuix de Reis 2013

Plantilla Dibuix Reis 2013