Escolas i professió

Activitats

ciudades-sostenibles

Activitats que combinen coneixement i experiència pràctica

Escolas i professió

Activitats

El Programa Escoles i Professió vol apropar l’Arquitectura Tècnica al món escolar d’una manera vivencial i participativa. Per això, el COATT i la Fundació COAATT aposten per activitats que combinen coneixement i experiència pràctica, fugint de models massa teòrics i posant sempre l’alumne al centre de l’aprenentatge.

Les propostes estan conduïdes per professionals en actiu que transmeten la seva experiència de primera mà, fent que els estudiants entenguin com es treballa en el sector i quina és la importància dels tècnics en la construcció d’un entorn segur, eficient i sostenible.

A través de tallers, visites i iniciatives creatives, l’objectiu és despertar la curiositat dels joves i mostrar-los que l’Arquitectura Tècnica no és només una professió amb futur, sinó també una aportació clau al benestar col·lectiu i al desenvolupament de les ciutats.

programa-coatt-escola
ligth-meter
Aprendre fent

Les principals activitats del programa són:

Cada una d’aquestes propostes està pensada perquè els alumnes aprenguin tot experimentant, descobrint i participant activament.

CONTACTE

Vols més info?







    Ens comprometem a protegir la teva privadesa. No recollirem informació sobre tu sense el teu consentiment explícit.

    demo-business-services-details-faq-icon.png
    Scroll