Pla d’Actuació Millora d’Accessibilitat a Tarragona –PAMAT-

Molts sabem que l’accessibilitat, ben entesa, és una assignatura pendent a Tarragona. Per això, en el marc del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Tarragona i la fundacióCOAATT del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Tarragona, en matèria d’accessibilitat i supressió de barreres a l’espai urbà i edificis públics, hem iniciat un projecte que ha de permetre desenvolupar un Pla d’Actuació per a la Millora d’Accessibilitat a Tarragona. El que anomenem –PAMAT-

En l’execució del treball de camp i la redacció d’aquest Pla, intervindran arquitectes tècnics que analitzaran l’estat actual i el grau d’accessibilitat en que es troben determinats carrers, edificis públics i parades de transport urbà de les línies de l’EMT. Però perquè aquesta important tasca disposi de la màxima informació fefaent, és imprescindible poder comptar amb la col·laboració i la participació de la ciutadania que ho faci possible.

Per això, hem dissenyat i facilitem un full de participació perquè les persones, associacions, entitats i ciutadania en general, que ho vulguin, puguin fer les aportacions que considerin oportunes, tantes com es vulguin, durant el termini establert entre el 15 de febrer i el 15 de juny de 2018.

El llistat de carrers, edificis públics i línies de l’EMT objecte d’aquest Pla d’Actuació es pot consultar en el dors del full de participació adjunt. Totes les aportacions seran tingudes en compte i es contemplaran en la redacció del PAMAT-2018

Gràcies per la vostra col·laboració

Omplir aquest formulari: FULL participació

Formes de fer-nos arribar aquest document: