Qui som

Quetcuti

Adolf Quetcuti Carceller

President Fundació COAATT

(Col·legi d’Aparelladors, arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Tarragona)

La Fundació COAATT de Tarragona, és una Organització No Governamental (ONG)  que es dedica al foment de la solidaritat dins del món de la construcció, respectant i millorant l’entorn, amb la missió de contribuir a generar canvis en la societat, tot fomentant una cultura de solidaritat i compromís ciutadà.  Va ser creada el desembre del 2002  en el si del Col·legi Professional del col·lectiu d’Aparelladors i Arquitectes Tècnics de la ciutat de Tarragona i està inscrita, amb el número 1863. en el Registre de Fundacions dela Generalitat de Catalunya.

La declaració universal  dels Drets  Humans diu que ” tota persona  té dret a la vida” i que ” tothom té dret a un nivell de vida adequat que asseguri , així com a la seva família, la salut i el benestar,i, en especial l’alimentació, el vestit, la vivenda, l’assistència mèdica  i els serveis socials necessaris”  Aquest dret universal és un dels pilars fonamentals  més importants d’actuació dela FundacióTarragonaUnida.

Però, sobre tot, treballem en l’accessibilitat. Sensibilitzar i conscienciar als ciutadans, en general i, als professionals de la construcció, en particular, sobre les barreres arquitectòniques.

Actuem sota el convenciment  de que costa menys fer-ho bé que malament i que hi ha solucions a la majoria de problemes que creen barreres i representen dificultats donada la diversitat funcional de les persones. Creiem que amb la suma de petites i/o grans actuacions farem  una societat més justa i accessible.  Hem de fer de l’entorn un món de petits espais funcionals i segurs per a tothom, sense exclusions.