PROJECTE DE COOPERACIÓ AL NEPAL

El somni del grup de dones Chema Devi de la comunitat de Dhuskun es fes realitat: disposar d´un edifici on poder reunir-se, rebre formació i emmagatzemar i vendre els seus productes agrícoles. Llegir més

CIRCUIT D´ACCESSIBILITAT

A la ciutat de Tarragona Llegir més

TARRAGONA ACCESSIBLE

Per què una ciutat accessible? Llegir més

PROPOSTA DE ADAPTACIÓ D’UN SECTOR DE LA PLATJA DE COMA-RUGA, EN EL TERME MUNICIPAL D’EL VENDRELL.

La present proposta es basa en el treball ja iniciat sobre la supressió de barreres arquitectòniques en el Municipi d’El Vendrell. Llegir més

ACTUALITAT

Pla d’Actuació Millora d’Accessibilitat a Tarragona –PAMAT-

Es de molts ben sabut que l’accessibilitat, ben entesa, es una assignatura pendent a Tarragona. Per això, en el marc del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Tarragona i la fundacióCOAATT del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Tarragona, en matèria d’accessibilitat i supressió de barreres a l’espai urbà i edificis públics, em

Manifest: TARRAGONA ciutat ACCESSIBLE

Amb la iniciativa de fundacióCOAATT s’ha presentat el manifest –TARRAGONA ciutat ACCESSIBLE – a l’Assemblea General del Consell Municipal de l’Accessibilitat que ha tingut lloc el dia 24 de gener de 2018 a l’Institut d’Educació de Tarragona (IMET), on s’ha procedit a la seva lectura i s’han adherit a aquesta

L’accessibilitat, assignatura pendent a les ciutatas

L’any 1981 es va proclamar com a Any Internacional de les persones amb discapacitat per primera vegada i en la dècada posterior de 1983-1992 els governs nacionals la van assumir, qui més i qui menys, com un període i termini per garantir la igualtat d’oportunitats en diferents sectors com son l’educatiu i laboral. D’aquesta manera

Ajustos raonables en els edificis existents

Codi Tècnic DB SUA versus Codi d’accessibilitat Jaume Arbós / Fotos: Arxiu Caateeb Segons el Reial Decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seva inclusió social, en la seva disposició addicional tercera, apartat b), d’àmbit estatal, fixa com a data el límit

L’accessibilitat, l’assignatura pendent de molts edificis

Per Ariadna Escoda   18 d maig 2017 El 4 de desembre de 2017 és una data clau per aquelles obres pendents per millorar l’accessibilitat dels edificis. És el dia en què està previst que entri en vigor un reial decret legislatiu que regularitza les normes d’accessibilitat dels immobles.

Afegir més barreres arquitectòniques al espai urbà………..conseqüències de mala gestió en accessibilitat.!!!!!

Fer-ho bé o fer-ho malament. Es a dir, optar per a que s’executin intervencions al espai urbà per a tothom o, en el segon cas, intervencions executades de forma que representen noves barreres en aquest entorn. Es així de senzill. Però per molt que hi doni voltes per esbrinar-ho no acabo d’entendre per

La ciutat de tots i de totes……….benvinguts a Springfield !!!!

Avui al matí, tan és el dia perquè podia tractar-se de qualsevol matí, he tingut la oportunitat de poder veure “in-situ” com uns operaris ben predisposats en la seva tasca, s’han afanyat a millorar l’accés a un edifici “públic” eliminant la barrera existent per poder accedir-hi en cadira de rodes. Però, vet-ho aquí que, per

13è Recull dibuix infantil Diada de Reis 2017

Estimats nens i nenes, Els Reis ens visitaran el proper dia 6 de gener de 2017 al Col·legi d’Arquitectes tècnics a les 12h30m, per saludar-vos personalment i fer-vos un obsequi.  A més, els Reis els agradaria que participis en aquesta Diada fent un dibuix  per a l’esdeveniment que la Fundació  COAATT  organitza,  en aquesta ocasió
TARRAGONA UNIDA.menòria-2015