CAMPANYA DE NADAL DEL COAATT – 2011

Postal de Nadal i Recull de dibuix Diada de Reis 2012

RECULL DE DIBUIX I FESTA DE REIS.

‘Un dibuix per al teu Rei’

El COAATT organitza la campanya de nadal preparant els actes infantils, que com cada any, volen ser punt de trobada del col·lectiu i familiars.

La Fundació Tarragona Unida convoca als fills, filles, nets i netes d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’edificació del Col·legi de Tarragona.

Seguirem enguany la modalitat 1 dibuix x 1 regal, que entregaran els Reis Mags, el dia 6 de Gener de 2011 a 2/4 d’1 del migdia al COAATT, a cada nen personalment.

Aprofitant que el 2011 es celebrarà l’any internacional dels boscos, hem pensat addient que la temàtica dels dibuixos vagi dirigida en aquest sentit.
Tema: El bosc del teu entorn

* Podeu entregar els dibuixos fins el 20 de desembre.

Bases: icono_PDF

Full de dibuix:icono_PDF
Festa del Dia de Reis: El matí del 6 de gener, els Reis Mags reben tots els nens del col·legi, i visiten la Fundació ‘La Muntanyeta’ (Associació Prov. de Paràl·lisi Cerebral)

Més informació: Fundació Tarragona Unida